Sunday, May 23, 2010

Rumah Anak Yatim ,

Gilaa best kot td ikut mak aku pg orphans house , mula2 dtg diaorng dh tnggu haha. lpas tu diaorng tlg la angkt brg2 seperti baju terpakai , makanan , buku-buku dn macam-macam lg . msuk je ramai la jugak penghuninya bila kitaorng smpai dkt dpn dewann , diaorng semua berebut nk salam baik betul :) aku pun tegur seorng budak comel nii , aku tanya la spe nama ? dia jwb Nur Aisyah , sedapp jugak . mse dlm dewan tu ustaz suruh ank2 yatim duduk dgn kitaorng maksudnyaa macam bersebelahan mcm tulaa . aku duduk dgn Aisyah . pstu diaorng buat psembahan lagu nasyid terharuu ==' hahhaa :P , then tiba waktu makan , tak sangka pulak aku Aisyah tu manja dia suruh aku suapkn dia , pergh hhaha aku pun suapknlaa . then ade kakak Amira dia tegur aku , form brape ? aku punn jwb , dia form 5 . best gilaa laa . peramah gilaa diaorng tuu , ramai la jugak yg tegur aku , yg aku kenal Aisyah , KakMira , Ummi , Syada & Munirah . yg lain tu dh lupaa ;( . then ade ustazah ni dia tnye aku spe nama , then aku jwb dia kata sedap nye nama :) haha . aku ade gmbr aku dgn diaorng tp mls nk upload , hehe . budak lelaki pun ade , semua nya alim2 . hoho .mse nk balik gila terharuu , Aisyah , KakMira , Ummi , Syada & Munirah peluk aku and cium pp aku T_T , mesti aku rinduu sngt kt korang ;( , insyallah klu ade rezeki aku akn dtg lagi , korang jangan sedihh;( . Aku pg dgn muslimah surau taman aku , naik bas .