Saturday, June 11, 2011

START SEKOLAHH YE :D

Assalam,hai pembaca blog setia saya :) esok sekolah dah nak mula,excited?boleh lah,haha nak tau markah exam,tapi takut la jugak :S ini mungkin post saya yang terakhir,sebab sekolah dah nak start mestilah sibuk dengan kerja rumah yang setroli tu :D tapi memang best lah sebab ada jugak benda nak buat,cuti ni nak study pun kena ikut mood cehhhh -.- , kalau saya free saya update lah yo :DD

Saya punya surat 1 Malaysia tu dah siap :D cuma kena minta nombor telefon cikgu dengan cop sekolah,banyak songeh lah borang tu :P dia takut kalau budak meniru karya orang lain -.- semua nya seribu lebih perkataan saya buat.Doakan saya menang eh?insyaAllah :DD nanti saya belanja ais krim,hahaha :D kalau menang perghh,banyak tu hadiah dia.Lepas dah beli canon 1100D kalau tempat pertama lah :D tempat kedua,kena tambah lagi sikit duit,tempat ketiga tu tak lepas lah,haha :O