Tuesday, August 16, 2011

Ramadhan-17

Assalam,lamaaa en tk update?aha.FOLIO MEMANJANG.Hari ni dah masuk hari ke-17 puasa,banyak dugaan yang sudah banyak saya lalui dengan penuh KESABARAN :'> Hari ni pula Nuzul Al-Quran.Saya duduk rumah sorang-sorang sangat lah sunyi ~ Anda semua mcm mne puasa?OKAY TAK?! HAHA.

Dah shopping raya?Kalau saya pergi shopping dengan kakak saya jangan cakap la,memang satu mall tak cukup bagi kakak saya lah :P haha.Haritu sedara saya datang kl, dia adalah kak kira dan ojan,haha.Ambil dia terus pergi alamanda,tempat 1 kena serbu parkson nak cari baju melayu ayah saya,punya lah lama!haha.Tapi ayah saya tak ikut,dia kata ambil je la mana2,sebab dia bukan kaki shopping.Kak kira dah letih tunggu,saya punnn,so dia pergi jalan2 jap dengan ojan cari baju ojan.

Lepas dah jumpa pergi naik atas pergi cari baju raya kakak saya dengan kak kira,ojan pun kena lah ikutt,shiannn hang sorng ja lelaki,penat kan ikut kitaorang shopping?haha.Tengok punya tengok tak ada ~ baju raya dekat parkson biasa je,banyak barang budak-budak je.Pastu mak saya dengan saya turun bawah nak bayar baju semua,kakak saya,kak kira dengan ojan hilang entah mana,biar lah :P

Lepas itu saya ajak mak saya pergi COLD STORAGE,YA ALLAH tergugat puasa saya tengok coklat dia :S Pergi situ memang nak beli coklat pun sebab rindu nak makan coklat.hihi.Lepas dah beli semua saya duduk jap dekat kerusi tu,penat woi,barang dah la berat, budak 3 org tu melencong je kerja -.-

Lepas dah jumpa diaorang balik,mak kata alamanda ni tak ada apa2 lah,kita pergi ioi mall je laa -.-' Semua mengeluh *wuuuhhhhh* haha.Dah sampai ioi dalam pukul 5 macam tu kot,mak saya hantar je dia nak pergi ambil kakak sedara saya yg lagi sorang dekat kl.so kitaorang balik naik teksi jela.Tapi sebelum pergi ioi,kitaorang pergi puchong perdana nak cari baju untuk first raya,andddddddddddddd I MEET HANTU KAK LIMAH THE REAL ONE,ahaha.tak lah dia duduk tepi jalan tau,rambut dia panjang tapi dia ikat kepada 4 ke 5 bahagian dengan getah warna warni,eee creepy :S mungkin dia tak betul kot,dia india.hoho.

Pergi ioi pulak lain ceritanya,baju memang banyak pilihan tapii kakak saya ni kalau boleh satu kedai tu dia nak duduk 5 jam ==" kak kira pula nak cari seluar jean,ojan pula nak cari t-shirt.Dah jumpa semua,nak dekat balik tu hujan,nk pergi stesen bas kena lalu hujan ~ so naik teksi jela,kena baya 20 ringgit sebab hujan *ALASAN YANG TAK MUNASABAH LANGSUNG!*

BERBUKA PULA DENGAN BERMACAM-MACAM MAKANAN FEBERET,UWHHH NIKMATTT :'>