Tuesday, September 6, 2011

Salam Aidilfitri :)

Assalam,raya raya raya itu lah yang dinantikan semua orang ~ tapi kan bila makin besar,rasa macam biasa je raya :S masa tecik saya la orang yang paling nak tercabut jantung nak raya *excited terrrrrr lebih* haha,tapi sekarang semua nya bagaikan biasa je,tapi raya tahun ni memang tak boring dan memang best! :D Tambahan pula,surau depan rumah wan saya muat untuk solat raya,dia takbir perhhh! sampai bilik air boleh dengar T.T sayuuu sangat,rasa nak menangis je ~ eceh ngade je.

Pagi raya tu memang berebut nak mandi,harhar,faham faham jela kan.Sedara ramai,semua beratur dah boleh buat tol c: hirhir.Tak nak cakap banyak,cuma nak ucap kan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin,salah dan silap harap di maafkan :D




INILAH DIA FAMILY SAYA :D


DENGAN ABANG SAYA & KAKAK SAYA *SAYA PANDANG TEMPAT LAIN* ADA LAGI SORANG,DIA TAK DAPAT NAK JOIN,TAK APA 2 TAHUN NAN TI YE!