Wednesday, April 28, 2010

Thanks Teacher Nuzaihan >3

Smalam ckgu kte nk bersihkn meja first period tp xde pun so mse sains kitorng tggu la dkt ats smpai ckgu nk bersihkn meja dtg, spatutnya pg lab , turun je , Pn Nuzaihan dh mrh2 yela lmbt then ckgu kte "x, nk bersihkn meja last period , then ckgu jerit2 and mrh2 , smpai nk menangis ckgu , sasaran nya ialah ketu kelas ! die buat xtau je ble ckgu lmbai dri bwh suruh turun , aku mmang dh nmpk so aku pun bla la dulu dgn Hazirah , then ckgu suruh tggu dkt luar yg lain msih terjuntai mcm kain lg dkt koridor tu ckgu dh bengang ckgu jerit " woi turun la ! " pergh pekak telinga aku dh la aku duduk kt sbelah ckgu , err , hahah , aku diam je xbrani nk mnyapa si Hazirah heh :) yg terjuntai mcm kain td pun segera hilang , haha , bila semua dh smpai ckgu mrh gle la ! cikgu ckp jerit2 , smpai bdk kt klas ats semua dgr , derr maluu :( yg pling teruk kne mrh ialah kyle mcm ni ayt ckgu " kamu ni kyle kn ketua ! knape xsuruh diaorng turun ?! hah ! ckgu lambi dri bwh buat bodoh je ! boleh gelak2 lg ! rmai la ckgu nmpk bersidai kt luar tu ! mcm dh buta plk ! sorg pun xnmpk ckgu ! dhla kmu xlyk jd ketua klas ! dh semua msuk ! " pergh , haha . semua dh bersepakat nk PECAT kyle , hahah ! kesian kau . nk buat experiment pun kelam kabut jd nye , yela dh lmbt . tp group aku terbest buat experiment , hahaha , bngga ! dh hbis wktu sains , bdk2 yg xde perasaan dh blah , aku , Hazirah , Ferrina , Fatin , Azhad , Izzam , Azzam , Firdhaus , Dharshini , Muhintini and Dharshaini minta maaf psl td , then ckgu kte haa , yela ckgu maafkn tp lain kli jgn mcm ni , sbagai denda this week can't enter the lab :( aduih , aslkn ckgu dh maafkn kitaorng klu x , xberkat la ilmu yg dia ajar slama ni :) thanks Cikgu >3 , hahah , ok sbnarnya bnyk lg tp mls nk type :) ok bye bye !