Sunday, April 25, 2010

Perhimpunan Pagi :)

Perhimpunan , haha sukasuka :) tp kdg2 tu mnyamph jgk , td aku bngaa ! haha , ok ckgu umumkn kelas yg terbersih mnggu ini tmpt 1 dimenangi oleh 1EPSILON , terkejut beruk la kitaorng , haha ,
yela tb2 jeh mng slalu nye klh , dh rezeki (: . kyle ketua klas kitaorng dgn bngga nye bngun amik piala , eceh , naik je klas org buang smph buat xtau jeh , hahah ! ape2 la , mse SJ plk , ckgu Faiq xde so kitaorng punn enjoy la skjap , then ckgu yg relief tu xkisah kitaorng nk buat ape , so aku pun duduk jela diam2 , cehh alim nii , hahaha , mse tu Dharshini tnye aku psl movie2 yg terbaru , die telah menghilngkn bosan aku , hahaha , die crita psl Wipeout , Haunting Sarah , mcm2 la , then mse tu Liong yg sedang duduk disebelah dia tiba2 msukkn kertas kt dlm bju die , hahahahah ! aku dgn Hazirah dh senak2 gelak dh nii , dharshini mcm org gilaa nk trik kertas tu keluar , mlangnya kertas tu dh smpai bwh , so dia try 2 kluar jgk , hahaha , mse Hazirah dgn aku gelak dhla kuat Hazirah la nii , gelak kuat sngt , sbb cara die buat mmang kelakar , hhaha , Izzam yg sedang berehat mcm bos dkt meja ckgu pun gelak , haha , semua org yg tgh leka mmandang kami , haha :) glamour la !
hahaha :) series la klaka , then Dharshini bls dendam blk , hahahaha Liong lg la Dharshini msukkn 5 helai kertas , hahahah yg telah direnyuk . Hazirah , aku dgn Izzam dh sakit perut gelak , hahaha :) then mse BI ckgu xde jgk so ckgu relief la , ckgu tu suruh buat essay , favourite aku , about my family , aku buat buat buat , tb2 kyle dtg , then aku tnye la dia betul ke mcm ni bla bla , die pndai BI cehh , so tlg la betulkn itu ini , hahah . Yg seronok mse ERT menjahit , hehe , kain aku brape kli jahit pun xkn tercantum laa , hahaha :) HARAP MAKLUM aku x pndai jahit :)