Thursday, February 17, 2011

AWAYYYYYYYYYYYYYY ~ ~ ~

Assalamualaikum pembaca blogger sekalian :D haha.Okay sekarang ni aku nak cerita pasal tajuk yang dekat atas ni :P tadi kesiann aku tau,kena tulis nama sebab datang lambat :'( datang pun ada sebab,sebab nya malam tadi aku hantar abang aku pergi airport,sampai rumah pun macam pukul 11 macam tu lah.Balik gosok baju,kemas buku semua tanpa disedari dah pukul 12 :PP Punya lah lena tidur :D HAHA,pagi tadi pun parent aku pun bangun lambat,sebab tu lah aku pun lambat tapi tak ade la lambat mana :P

Rasa macam sekejap je abang aku balik Malaysia,hoho,padahal lama tu sampai perut dia buncit! LOL mana tak nya duduk rumah je,makan,tidur,online hahaha bukan buncit tapi gebu :D hihi *perli* okay sampai di sini sahaja.Hari ini tak ade mood sangat :P sebab dia tak tegur aku :p! HAHA