Wednesday, February 23, 2011

New Canon

Assalamualaikum,korang tau kan semalam dekat berita ada tunjuk canon yang baru tu?Ya Allah camera tu memang tertarik kau memang deboomm lah,serious lawa!Yang tak boleh tahan ada warna merah dengan coklat,haihhhhhh berangan je aku ni :P LOL insyaAllah kalau result spm kakak aku bagus,dapat la canon tu insyaAllah :D haha,aku pula yang excited nak tunggu result spm,LOLOL :DDD nak bagi korang tengok gambar nya,tapi aku search tak ada -.-

Bila eh ada cerita penanggal?dekat tv berapa ntah ~ haihh kalau la abang aku yang aku hntar pergi airport tu ada,kan best tengok dengan dia :DD Dia suka buat aku terkejut,hahaha.Aku rindu nak main plants vs zombie dekat laptop dia,hahaha :D

Next week exam,arhhh hate it! haha aku risau pasal mathematics dengan science,yang lain tu insyaAllah aku boleh kot :DD wish me luck,dah lama tak chat dengan kak huda yeah miss her so much :'D kak huda im sorry kay :"( sebab lama tak sms kak huda.