Thursday, February 3, 2011

GSC RESIDENCE

Assalamualaikum,haha akhirnya cuti ni dapat jugak aku pergi bercuti :P Ni yang tak puas hati ni kan,aku tanya kakak aku 'GSC' tu ape?Boleh pula dia cakap 'Golden Screen Cinemas' LOL ==" Actually tu nama hotel.AHH,abaikan :) huahua.Hotel dekat sana memang best,cuma dua hari berturut turut hujan,tapi dapat la jugak terjun kolam tu pun sekejap je sebab hujan renyai renyai,ade mak cik tu kan dia baru turun tau nak mandi tiba tiba guard yang jaga kolam tu kata kolam ditutup :p Siap tiup wisel lagi suruh orang keluar

Bukan tu je,syarat syarat nak mandi kolam dia pula,perghh melampau!haha.Macam ni ayat dia 'TIDAK DIBENARKAN MEMAKAI BAJU BERWARNA,BERTUDUNG' ade lagi tapi aku tak ingat :P yang bertudung tu yang melampau!cehhhhhhh -.- actually dia kasi pakai,cuma kena masuk kan tudung dekat dalam baju,terpaksaaaa lahhhh ~ Yang best nya,mak cik tu marah guard yang jaga kolam tu!hahahaha!Maybe mak cik tu marah sebab tutup kolam,hujan tak ade la lebat sngt.renyai renyai yang tak nampak pun renyai nya.Tapi boleh rasa hujan :) faham tak?hahahaha :DDD

Lepastu kitaorang semua pergi mandi laut pula,aku nak sangat naik BANANA BOAT tapi ayah aku tak kasi,boleh tu boleh cuma bayaran dia mahal!Dia caj satu kepala berapa belas tah.Pantai dia best,lawa,cuma tak de jual jual sebab pantai dia kotor,takdela kotor mana.Ntah la aku pun tak tau kenapa orang tak berniaga kat situ.Maybe sebab sunyi kot.Pantai dia amazing! Jernih je air dia,boleh nampak ikan ~ ikan kecik kecik je.Kitaorng mandi ni time pukul 11 macam tu la.

Petang tu lepas dah mandi kolam,aku dengan sedara aku semua pergi main indoor games,hotel tu memang complete lah ~ squash ade,futsal ade,ping pong ade,gym pun ade.haha.Kitaorang main game ape ntah,aku tak tau nama dia tapi game dia buat kitaorang tk puas hati je,hahaha!Macam ni game dia korang tau tak game bola yang dia dekat dalam cermin then kita cover pemain dia guna kayu,kena pusing tolak tarik semua lah!hahaha,susah nak describe :P Kitaorng jerit punya lah kuat ~ sampai sakit tekak aku jerit,sebab goal.hahaha.Tiba tiba datang pula guard ni kata 'dik ni tak boleh main lah sebab palang goal dia dah jatuh' kitaorang boleh tak perasan.Ni haaa game nye :D


Sebab tu lah group kakak aku tk goal goal LOL!! -.- HAHAHA.Tu yang tak puas hati tu,dia ade dua,guard tu kata main la yang sebelah tu,tapi tak boleh sebab tempat nak masuk token dia tersangkut pula ==" waduhhh ~ tu yang tak puas hati tu.Kitaorang jerit sampai orang yng ade kt situ pun pndang :P hahaha.

Malam tu pulak ade bbq,yeahhhh memang best.Malam tu jugak anniversary mak dengan ayah aku,awww so sweet :D haha.Macam-macam makanan ade ~ Andddd aku dah pndai makan guna chopstick!hahaha,mak cik aku la ni bawa untuk makan steamboat,steamboat kitaorng makan masa malam pertama kat hotel tu,LOL ayat tak nak blah ~ Malam dapat juga makan ais krimmmm yummm yummm,hihi.

Esoknya balikkk ~ penat lah nak tulis panjang panjang :DDD