Wednesday, December 22, 2010

Delete Facebook :)

Assalamualaikum pembaca blog,haha.Aku ingat la tahun depan aku nak delete facebook.Ade orang tanya 'for what'?sekarang ni orang lagi nak buat fb,you pulak nak delete.Sukahati aku lah -,- haha.Aku delete bukan sebab aku sombong ke ape o_o ,sebab nya next year aku dah form 2,kena fokus lagi unutk PMR O_O.Sebab bila aku balik sekolah aku mesti teringat nak bukak fb je,kalau dah leka sampai petang la aku melekat depan komputer ==" dengan tak mandi nya,pakai baju sekolah,tak solat,homework tak buat.teruk gila!Bukan korang lah aku!haha,jangan terasa pulak.Itu la sebab nya aku nak delete fb for awhile or forever?hoho,tak habis fikir lagi.Okay,tidak mengapa,nanti aku discuss balik dengan hati aku :D Harini results pmr keluar,congrats to Kak lyn,Kak Una,Kak ikin,Kak Zaf,Kak Syida,Kak farah and others!Tak dapat 8A's pun tak ape,asalkan kita dah buat yang terbaik.To all form 3's student congrats for pmr results! :)