Monday, December 13, 2010

Vacation :D

Assalamualaikum,hihi.Semalam baru je balik dari melaka.Best?Haha boleh tahan la :) Gerak dari rumah lepas solat Asar then sampai sana terus pergi makan ikan bakar,FUHH!sedapsedap :D haha.Tapi yang geram nya tempat duduk pulak tak ada,so kena la tunggu,dekat tepi dia ade sungai,so kitarong tunggu la dekat tepi tu.Tiba2 ade seorang mamat yang tidak dikenali datang dengan canon dia,tangkap gambar cousin aku yang kecil2 tengah duduk,jap2 ade gambar dia :D baca post ni dulu.Tiba2 dia suruh si kecik yang comel ni iaitu farish jadi model,konon tengah candid la.CEHH,SUKA :D Then,mak tam panggil meja dah ade,tapi tk cukup jugak maklumlah ramai.So yang bujang2 kena la tunggu lagi,okay dahdah2,part lain pulak.Nak makan pun kena tunggu sempai berjam jam.Terpaksa la.Bila ikan bakar dah sampai,kena cepat kalau tak HABIS -,- FUHH dasyat.Malam tu memang aku tak makan nasi,ikan sampai je habis,pastu nasi dia hntar last minute.Kenyang?boleh la.Esok nya pulak,kata nak pergi taman tema air,suddenly changed! urghh,frust ohh!Pastu mak tam kata pergi pantai jela,mula2 aku rasa nak marah je,tapi bila dah sampai macam best pulak main ombak,huhu,lama dah tak mandi pantai :P Tapi aku bukan nya mandi pun,tapi aku orang pertama yang basah.Aku nak tangkap gambar tiba2 ombak ni besar sikit,habis baju aku :P tapi tak ada la basah sangat :)EH jap2 tak jadi pergi taman tema air sebab tutup,ade orang cadangkan pergi afamosa tapi ade orang kata situ jem!Hihi.Okay that's all,actually banyak nak cerita tapi malas den nak tulis,hoho :) Ehh,gambar tengok dekat facebook jela,lembab la nak upload dekat sini.