Wednesday, December 29, 2010

It's time to change ourself :)


Assalamualaikum,haha,bajet je tajuk aku dekat atas ni :P Urrr,sekolah dah nak mula ;'( tapi aku happy la jugak sebab dapat bersama dengan pen,buku,papan putih,kawan2,cikgu,kerusi,meja yang sekian lama aku tinggalkan.MUAHAHA :D Tahun depan,aku fikir aku nak berubah menjadi seorang insan yang mulia,cehh :D hahaha.Tahun depan jugak aku akan masuk tuition,yeah no more for facebook :( It's okay time weekend boleh bukak :P Nak delete facebook?tak jadi pulak -,- sebab nya aku pun tak tahu,cuma aku akan meninggalkan facebook untuk sekian lamanya,selamat tinggal facebook.HAHA.ayat jiwang*.Aku fikir tahun depan,aku tak nak main main dah o_O sebab aku bukan semakin kanak kanak,tetapi semakin remaja.Dah nak masuk form 2 dah pun.2012 dah PMR ==".EEE SERAMM!