Thursday, December 23, 2010

Yumm Yumm.

Assalamualaikum,hihi.Harini kita cerita pasal makanan pulak.HAHA XD.Cuti ni hobi aku makan je,kasi buncit perut :P HAHAHA.Belum pasal abang aku lagi,CEHHH :D Dia kan belajar dekat Australia,masa semster pertama tu,dia balik Malaysia.PERGHH! Aku tengok dia makan nasi macam tak makan setahun -,- LOL! Dia geng dengan aku,malam malam mesti pergi dapur,cari makanan ==" haha.Aku pun tak tau kenapa dengan perut aku ni,masa makan malam aku makan urmm,boleh tahan la banyak jugak,Pastu bila pukul 11 12 perut mula lah 'kriuk kriuk' BHAHAHA XD,teruk kan kan?Bak kata kakak aku 'badan keding,tapi makan banyak' :P Well,ni najiha la! haha PERASAN ~




URMM,NAMPAK SEDAP KAN?HIHI.AKU PERNAH BUAT DAH.SENANG JE BELI STRAWBERRY THEN LETAK NUTELLA :D TRY LAH! KALAU NUTELLA KORANG RASA TAK SEDAP,PAKAI LA COKLAT MASAKAN :)