Tuesday, May 31, 2011

CUTI CUTI MALAYSIA :D

Assalam,pembaca blogger sekalian :D yayy,yippiee cuti sekolah datang lagi,muahaha :DD Jadi anda buat apa cuti?Yang nak ambil PMR dan SPM,kena lah guna kan cuti ni dengan belajar,tak apa semua orang akan melaluinya,termasuk lah saya *next year* :S.hoho.Saya cuti ni pergi beruti dekat Cameron Highlands jaaa,bosan?tak laaaah,best ada lah,saya tak pergi dengan keluarga tapi pergi dengan ibu saudara saya.Ramai sedara mara saya tak dapat join,sibuk.Mak ayah saya suruh saya pergi,sebab saya bosan gila duduk rumah sorang2,hihi :D

Duduk sana,asyik asyik bersin,rimass den.Tapi nak buat macam mana kan?Mula mula tu takut juga nak pergi sebab takut hotel dia "....." hoho.Tapi Alhamdullilah lah hotel dia ramai orang,tak creepy sangat :D Saya suka view dia memang lawa,lebih lebih lagi bila malam,memang best dengan udara dia yang macam kat dalam peti ais :p

Pergi sana,duit kena lah pandai pandai jimat yerr,haha.Tapi mak saudara saya yang bayar makan semua,heh baik baik :DD Saya beli coklat strawberry,strawberry,souvenir untuk kawan itu je.Saya pergi hari ahad sampai selasa,ahad tu saya pergi melawat kakak saya dekat PLKN AWWWWW RINDU DIA!!! HAHA,dia pakai baju macam cleaner,lol,macam cleaner sikit lah,tapi smart! hahahaha :P

Saya pergi cameron memang hilang tension,yela baru lepas habis exam,markah agama dah tau,buat saya frust je -.- rasa nak nangis je bila tahu TT.Tak apa lah,kena je redha kan :')

Ni gambar saya pergi plkn dengan ch,enjoy!!


Makan-makan :D


saya dengan diaaa :D


saya dengan fisya *muka gedik & muka gangster* :DD

/>
saya dengan aqilah =)


ni haaa view nya,tapi kabur sikit sebab malam kan.