Monday, May 23, 2011

Don't judge people by it's face :)

Assalamualaikum,tak jawab maka tak cinta *bak kata maria elena* huahua :) Hari ini saya exam Agama dengan science,errm boleh tahan la,cuma kecewa sebab Agama ada satu tu pasal Saidina Uthman,saya keliru skit ~ jadi salah bila saya check dekat buku :( Tak apa,boleh cuba lagi kan?Ehh apa saya cakap ni -.-

Ni lah saya nak cerita,manusia ni suka judge orang by it's face,mana bolehhh macam ituu maaaa,sudah salah tuuu maaaa,haiyaaaaa.hihi.Yelah contohnya muka seseorang tu macam ganas,garang tetapi kenyataan nya dia baik cuma muka je serious sangat :P tu tak apa lagi maaa,yang teruk nya muka dia tak lawa,mula lah cakap dia ni mesti macam ni macam ni,manaaa korang tahu?

Dah banyak kali saya jumpa orang macam ini,tak baik tauu buat gituu!haha :)Muka dia garang ke ganas ke hodoh ke cantik ke kita tak boleh la sesuka hati nak cakap macam mana perangai dia,lebih2 lagi yang kita tak kenal.Memang mintak siku la!hahaha :D Kalau kita agak benda baik tak apa,yang buruk tu yang saya enggak suka sih :p

meraban sadikit di petang hari,LOLOLOL :P okay,saya kena pergi,Assalam! :D