Sunday, May 22, 2011

Weekend Oh Weekend ~

Assalamualaikum,hello pembaca setia blog sekalian,jadiii minggu ni anda habiskan masa dengan apa?tengok tv?online?belajar?shopping? yeah,saya kena belajar sebab exam tak habis lagi,tak apa next week exam habis haa apa lagi,enjoy habis2 lol :D tapi saya masih dalam dilema kesedihan :( *ayat bajet je* saya sorang dekat rumah,kakak saya plkn ... jadi saya rasa lain tanpa dia,selalu nya dia la yang rajin teman saya tengok tv sampai lewat malam,gelak sesama,gaduh2 kn :D tapii sekarang ni tak ade dah -.- saya yakin kakak saya terharu punya baca ni :P *terharu la sngt*

Semalam hari Sabtu saya pergi kl,dari pukul 11 sampai pukul 4 gitu,orang khawin.Saya jumpa cousin saya,okay lah hilang sikit sunyi ni kan kan,cewahh :p haha.Yang ni askar khawin,pengantin lelaki dia hensem,pengantin perempuan dia cantik ya amat! :D suka kek dia bentuk kereta kebal. *TERBAIK*

Dan semalam juga saya kenal Jasmin Villages,kenal tak dia?Baru nak hot tu,dia la perempuan yang dekat dalam video klip baby,sekarang dia nak jadi penyanyi hampir nak buat my world tour macam bieber.Tapi tak tahu lagi,saya dah obses dengan dia,sampai sanggup buat twitter hanya kerana nak baca update status dia,gila kan? :p sekali sekala.

Saya pun rasa nak sangat jumpa dia,dalam mimpi je la kan :p kalau dia datang Malaysia cornfirm ticket nak beratus juga.Tapi suara dia memang best! Dengar la lagu dia 'Jealous'.Kalau malas nak search,ni ha saya bagi free je :P



have a look yea :) sekian,Assalam!