Wednesday, May 11, 2011

SAKIT HATI

Assalamualaikum,yeah tajuk aku kali ni memang menyakitkan hati,semua nya berlaku pada hari yang sama memang -.- pertama sekali pasal seorang budak lelaki ni nama dia ***** kena private kang dia tak ada poket nak sorok muka tak guna dia tu!Aku kenal dia masa form 1 sebab dia kawan dengan ira,dulu ira cakap,budak tu selalu cakap kat ira yang dia selalu baca Al-Quran,solat,pergi surau semua,PERLU EH NK BAGI TAU ORANG?memang masa tu tak kenal lagi perngai sial dia,masa form 2 YA ALLAH perngai dia,memang teruk gila!Dah la gatal,bajet bagus,suka ejek orang!Dia ejek kawan aku ni,sebab kawan aku ni besar sikit,dia pergi ejek ikan kembung,kau fikir kau handsome?kurus?pandai?paling bagus?! SEMUA TAK!Tapi kau tak guna,otak kuning,sakai dan tak ada perasaan!SORRY LER SIAPA TERASA,NI KHAS UNTUK BUDAK TU JE!Aku marah dia sebab aku tahu dia cakap buruk pasal aku,yea aku memang tak cantik,tapi kenapa pula kau yang susah macam nak mati?Aku hodoh ke apa ke,ada menyusahkan kau ke?sikit pun tak kan!

Kes kedua pasal ****** dia perempuan,baik la juga dengan aku,tapi memang baik pun,tapiiiiiii bagi aku hari ni dia jahat sangat,tadi masa nak habis sekolah aku duduk la kat tempat aku sambil tengok andy dengan budak lelaki 2d gelak2,pastu raidah pandang aku sambil gelak,aku dah memang agak dah,pastu masa nak balik aku tanya dia tak jawab da dia kata tak ade apa2 lah,kalau bukan pasal aku mesti dia jawab punya,haihhhhhhhhhhhh ~

Kes ketiga ****** dia seorang perempuan juga,susah nak faham perasaan orang!Memang menyakitkan hati,tapi dia kawan baik aku,aku dengan dia macam dah tak rapat sejak datangnya **** huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,aku frust gila!dia asyik dengan budak baru tu je T_____________T

Kes terakhir pasal classmate aku juga,dia ni sukaaaaaaaaaaa arah orang itu ini,kau bukan penolong!Tapi kau lebih lebih pegang kuasa,lepastu marah marah suruh orang bertugas habis bila masa kau bertugas kelas kotor macam loji tak nak pula bersihkan!marah orang je tahu!tak gunaaaaa -.- ni lagi sorang nama dia ****** yeah dia penolong ketua kelas tapi dia pilih kasih,bila masa orang lain bertugas dia jerit jerit suruh,tapi bila BFFFFFFFFFFFFFFFFFF dia tak pula,kecewa doh dng kau!!!

semua orang kat atas ni semuaaaaaaaaaaaa menyakitkan hati!