Tuesday, July 12, 2011

HAI FOLIO HAI FOLIO

Assalam,hey!Saya free jadi saya update leh blog yang buruk gila ni :S .Kesian saya minggu ni semua orang sibuk,maksud saya dekat sekolah sebab khamis ni ada sukan tahunan,nak hari sekola jaaaaaaaa :O gedik hai!apa aku merepek ni -.- Ni nak cerita folio saya banyak baaaa,SEJARAH SIVIK BELUM CAMPUR GEO LAGI TU Tapi tak tauu lah geo kena buat folio tak,hahaha :P rasanya ada kot.

Esok kena stayback,errrrrrrrrr -.- malasss lah.Tapi aku tak masuk apa-apa pun masa sukan tahunan tu,sebab tak datang training :P tapi esok ada interview dengan pss,BAKAL PSS NI -.- PERASAN GILA HAHA,sakai je enn? :P seram gila,nanti dia banya benda merepek dah mengigil aku nak jawab -.- haha.Pss bosan ke?saya rasa tak,dapat jumpa orang yang tak pernah jumpa :S HAHA.OMD -.-

Esok juga semua cikgu sibuk buat itu buat ini,yayy tak belajooorrr :D haha.Korang tahu kesian aku,BFF aku buat perangai dia yang dulu ehhh -.- sabar jelah.Tapi tak apa lah,kawan kan kita kena sabar je dengan dia :) SAYA KAWAN YANG BAIK HAHA,jangan jealous :P dah la penat merepek ni.Tapi saya bosan lah tak ada hw nak ulangkaji kena ikut mood pulakkkk -.-