Monday, July 18, 2011

I'M SORRY BFF

Assalam,hiiii mood aku tak ada ni,tengah gaduh dengan "BFF" uhuk uhuk batuk haha :P Haritu gaduh dah baik dah,siap hnatar sms cakap "aku tak nak kau benci aku jugak,macam orang lain benci aku" wahai sahabt ku sejak darjah 4,aku tak berniat langsung nak benci kau,kau je paksa aku benci kau dengan perangai kau.

Yelahh sejak tak sama kelas,kau dengan budak tuu jeee,kalau aku rehat ke apa ke dengan korang,kau layan budak tuuuuuu je,aku ni macam tunggul lah?Lebih baik aku pergi dekat orang yang banyak cakap dengan aku,yang budak tuuuu pula nak buat orang jealous je,tampaarrrrrr kang! hihi.

Minta maaf lah wahai BFF aku,lepas ni kita kawan biasa jela kay,tak ada bff bff dah kay?Kau dah ada pengganti aku kan,just go away and now I hate you like other people hate you,im sorry,im not meant it actually butttt .... just ask yourself why :'(

Andddddd,thank you for makes me happy before this,now just forget me,im not your bff anymmoreee :'< Just go away with budak tuuu,have fun with her! I hope you and her will be friend until end of the life or rude word UNTIL DEAD,HIKHIK :DD

Thanks for hurting my heart for a hundred times,Im appreciate it :)