Monday, July 18, 2011

STOP BULLYING LET'S UNITE :D

Assalam,heyyyy,sekarang banyak post baru saya post en en,free saya buat lerrr,harini tak pergi sekolah,bosannn -.- Okay-okay,meh sini kita cerita sikit pasal tajuk dekat atas,sekarang ni buli semakin berleluasa kan kan?

Hey what's going on people,we 1 Malaysia okay!Kalau 1 Malaysia mestilah bersama dan saling menghormatiiii :) Lagipun,apa motif pembuli ni buli orang eh?Nak tunjuk hero?Minta la jadi artis yang lawan-lawan tu,terburaii hajat anda nak jadi hero.HOKHOK :D Kesian la kepada mereka yang menjadi mangsa buli,tak ada salah apa tiba-tiba kena buli,kepada mangsa pula,jangan la takut sangat kena berani dia ugut keras macam dinding pun report je dekat cikgu,kalau diam lagi lah teruk kau kena!

Come on la,kita negara yang aman damai,maju di persada dunia dan dipandang mulia,tak kan la kita nak terkenal dengan kes buli kot?Kalau tak puas hati ke apa ke,selesai lah CARA BAIK,IANYA MENGUNDANG HARMONI :D hihi.Lagipun kita Malaysia terkenal dengan budi bahasa kannnn? So,berhenti lah membuli marilah kita bersatu untuk maju!

Especially kepada pembuli lah,korang tak rasa ke kalau kau buli orang apa jadi pada masa depan dia?Dia dah takut nak bergaul dengan orang dan menjadi pasif,disebabkan kau buli dia.COME ON LA,WE 1 MALAYSIA,NO FIGHT!WE ALWAYS UNITE TO ADVANCED! SO STOP BULLYING LET'S UNITE!!! :DD

Kepada mangsa buli,semga korang semua semngat balik untuk kembali menjadi seorang yang mulut banyak (:



*hahaha,tak ada kerja,sesaja buat post ni*