Friday, July 1, 2011

Trutt truttt

Assalamualaikum :) hey hey! Minggu ni adalah minggu persekolahan yang menyakitkan hati,my bff she's got new friend that is better than me,but I still love her :') hihi.Well,minggu ni cikgu semua baik,tak bagi homework,tapi esok ada larian 1 Malaysia pula,bagus2 :D tak ada lah macam limau dalam peti ais duduk kt rumah,haha :P hari minggu memang hari yang membosan kan,tapi kadang2 menyeronokkan,seronok sebab dapat shopping -.- haha,kalau mak saya kaki shopping tak apa,ni tak sangat ~ esok ingat lepas balik sekolah,nak pergi jalan jalan dekat Ioi mall *mimpi lah weh* kang,tetiba tengok mak gua dah tunggu kat luar sekolah ,haha :P

Ramai yang tak nak join esok,bukan jauh pun -.- dekat je.Saya nak pergi sebab cikgu kata ada syarikat apa tah yang print print baju tu nak datang,saya menunggu saat ni je,bukan nak lari sangat pun,haha :P Tak ada lah,ikhlas ni nak lari *gelak pula kau* sorry lah,ayat tengah kasar sekarang,sebab apa pun tak tahu lah ~

Tadi memang gelak habis dengan kelas 2Delta,yeah,lama tak gelak sesama dengan diaorang :D HIHI.Okay lah,saya nak pergi tengok tv jap cerita small soldier,jangan lah gelak! hahaha,cerita tu ke anak anak kan ke?tak kannnn?Dia *adventure lebihh* k ,Assalam :)