Friday, July 29, 2011

Masalah

Assalam,hi pembaca blogger sekaliannn (: Aku habis exam hari ni,dannnn kenapa hari ni aku asyik nak gelak je kerja -.- Masa dah habis jawab paper ert,tak tahu nak buat apa,suka hati kawan-kawan aku je berborak,tapi bukan tiru jawapan haaaa.Aku pusing belakang tengok Alice tengah baca lawak kampus,toleh depan balik,lepastu aku rasa pelik asal lawak kampus dia macam novel Harry Potter sebab tebal semacam,aku toleh balik tapi tu memang betul lawak kampus,aku diam je lah.

Lepas rehat tu tak belajar,apa lagi bising je la budak kelas aku,aku minta Alice punya buku,ohh baru faham tu komik lawak kampus yang dia campur dan tambah-tambah sikit,padahal tu komik feberet,haha.Tahan je gelabah masa pegang buku tu -.- hahaha.Aku pun baca,punya lah sakit perut aku tahan nak gelak,tapi kat kelas kan tak kan la nak bintai gelak kuat-kuat kot -.- haha.Aku perasan ada orang tengok aku macam pelik,sebab asyik gelak je -.-

Aku baca sambil tegakkan buku tu supaya orang tak ingat yang aku gelak sorang2 haha.Serious aku tak boleh tahan ketawa,aku gelak la juga sikit-skit tapi coverr la kan.Aku terus bersemangat nak beli buku tu,kalau ikutkan nak je aku baca atau bawa balik :P haha,aku baca sampai muka surat 6o lebih,serious aku memang nak beli buku tu!! Haihh ni la padahnya kalau jumpa komik feberet :P Lawak kampus wait for me!! You'll be mine!! harharhar :DD