Friday, July 22, 2011

Obses ~

Assalam,hey pembaca belog.Korang tahu kan,kadang-kadang kita obses gila dengan sesuatu benda tu sampai sanggup tak makan,hoho.Saya lah tuuu :3 hihi.You know what,lepas aku dapat jumpa bunkface,terus aku obses dengan diaorang -.- entah kenapa entah haihh ~ sanggup buka lagu yang sama berkali-kali tuu,tak jemu-jemu...

Apa kan daya,benda ni aku dah alami berkali-kali,dulu aku naik pengsan bila tak dapat pergi konsert bieber *hekkkk :p* haha,lepastu dah lama-lama obses aku hilang macam tu je~lepastu aku obses dengan jasmine v,lepastu shamsul yusof,lepastu nabil,lepastu dann banyak lagiii ~ *berapa banyak lepastu daaaa* hahaha.Pelikk juga perangai aku ni,tapi nasib baik la tak obses sampai menangis-nangis,wuhh tu TERLEBIH emotional tu ~.~ BTW I LOVE YOU BUNKFACE!YOU ALWAYS ROCK MY MIND !!! :D

Dah habis pasal cerita obses,niii minggu depan nak exam setara II,sempat lagi update blog -.- apa-apa jelah.Tensionn weiii,banyak bab masukk,errrr terutama GEO!!! sabar jela.Malam ni pula nak balik kampung,bila masa nak baca buku ni?Nak bawa buku balik kampung,tak pasal-pasal lesap macam tu je,hhaha :D *cyew shukew letxx brg melata* eeeee,GELIIII :O bahasa wempit,kk daaaaaaaa ~

GOODLUCK TO ME BTW,TO YOU ALL TOO :D HAVE FUN ANSWERING SETARA II EXAM !! HIHI