Sunday, July 17, 2011

TEMAN BUDAK NAK MASUK U SHOPPING

Assalam,hi hey ho! haha,hari ini saya nak cerita pasal tajuk dekat atas.Siapa?kakak saya la siapa lagiiii ~ Harini kakak sedara saya pun ada,so join la shopping.Kitaorang pergi ioi je,lagipun tengah SALE GILA GILA.Okay mula kan cerita...

Gerak dari rumah pukul 11 lebih macam tu,dah sampai cari parking semua,terus pergi popular nak cari pen semua,aku pun memang nak pergi nak cari marker dan nak ambil gambar book light yang kakak sedara aku gila gila kn tu,LOL :P kitaorang ada dalam popular tu YA ALLAH,MELEBIHI 3O MINIT *KOT* ulang alik-ulang alik tu la kerja aku,aku tak tak tahu apa yang aku cari sebenarnya,hahaha :D sambil tu tunggu mak aku pergi cari buku untuk abang aku,buku dia perghhhhhh berat weii!!Kakak aku pun ulang-alik,kaka sedara aku pun sama -.-

Lepas dah bayar semua pergi padini pula kakak aku nak beli kasut dengan jam.Duduk padini lebih 20 minit,cari tak jumpa-jumpa.Terus pergi brands outlet pulak ~ dah jumpa kasut dah,jam dah beli dekat padini tadi.Lepastu kakak aku nak cari beg pula,perghh serabut kot aku masa tu -.- nak pergi kat kedai mahal je! errr -.- dah 3 kedai masuk tak ada juga,turun pergi makan,perut dah kriuk kriuk dah ~ lepas makan lepak jap dekat kedai makan tu sambil tunggu kakak aku dengan kakak sedara aku pergi cari cadar -.- berjam woi!!! hahaha.

Lepas dah jumpa tu,pergi tewah kejap,kakak aku nak cari baju kurung cotton,aku duduk dekat luar dengan kakak sedara aku,sebab barang banyak gila!Percaya atau tak,kebanyakkan beg plastik aku pegang tu barang kakak aku :O okay biarlah ~ aku bosan aku masuk lah suruh mak aku pegang sikit sebab aku nak pergi jalan dengan kakak sedara aku,kitaorang pergi kedai teddy tales,kakak sedara aku nak beli keychain untuk phone comel dia ~ Dia bagi aku satu,ehehe,sukasuka :D

Lepas tu naik balik pergi kedai tewah,mak aku masih berbris nak bayar,leas dah bayar semua,turun nak balik dah ni,kakak aku nak pergi cari beg then minyak wangii,mak aku kakak sedara aku dan aku tunggu dalam kereta je,sebab penat woihhh,duduk dalam kereta pula mak aihhhhhhhhhhhhhh panas gila -.- tahan jela,tunggu punya tunggu kakak aku call kata dah,then mak aku pergi parking dekat depan pintu utama ioi tu,lepastu mak aku pulak nak turun,ayah aku suruh beli apa tah,aku ikut.Dah beli semua,terus nak balik,kakak aku ajak ergi giant pula nak beli brg mknan,shampoo semua lah.

Tambahan pula gambar tak cuci lagi,terus lah round satu giant cari,tapi aku dengan mak aku tunggu dalam kereta,malehh nak ikuttt.Giant pula tak ada tempat cuci gambar,pergi pula dekat belakang giant,tengok semua kedai tutup,kedai gamboo lah,pastu pergi ayamas jap,beli2 semua,round lagi sekali dekat bawah tu tengok bukak,erhhh aman weh!!! kaki aku macam nak patah!

Dah cuci semua,TERUS BALIKK WUHHHHH PENAT PENAT!bayangkan aku pegi pukul 11 balik pukul 7 macam tu la,dasyat kannnn ~ sekiannn ~~~